Hoe moet ik mijn flippers gebruiken van mijn snorkelset?

Ik ben een snorkelfan :)
En heb vandaag een nieuwe snorkelset gekocht.
Alleen hoe werken de flippers?

Daarmee bedoel ik: zit er een techniek achter?
Alvast bedankt!
Gr. Pascal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K
jodyenboyke
11 jaar geleden
Doe je flippers pas aan, als je in het water bent. Loopt niet zo handig en zeker niet als je een trappetje af moet.
Heerlijke bezigheid!

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je weet hoe je borstcrawl benen doet, dit doe je dan in precies dezelfde beweging maar dan vloeiender.
Vlinderslag benen kan ook, dus je benen naast elkaar tegelijkertijd op en neer bewegen in ook een vloeiende beweging.
Schoolslag benen zal juist heel moeilijk gaan en is niet fijn.
11 jaar geleden
jodyenboyke
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx!

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van wat je in het water aan het doen bent zul je je vinnen (zo heten flippers officieel) op en neer bewegen of in 'schoolslag'. Belangrijk is dat je ze in ieder geval tijdens het snorkelen onder water houdt :).