Hoe blijf ik zo lang mogelijk in thailand met een slechte bewijs omtrent gedrag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
HeerVoldemort
11 jaar geleden
vreemde vraag...mag geen conclusies trekken...
thailand + slecht gedrag, klinkt erg fout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nachtwezenpol... Snap je wel wat wij ons nu allemaal af zitten te vragen achter ons scherm? Of doe je dat juist expres?

Antwoorden (3)

Niet zo moeilijk: wordt betrapt met drugs en je kunt je verblijf een behoorlijke tijd verlengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet teveel meenemen overigens, om van je tijd in Thailand te genieten is het krijgen van de doodstraf ook weer zo onhandig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL: Tenzij je er voor zorgt dat ze je daar begraven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord is ruimschoots een + waard. De reactie van Bliets ook, maar dat plust zo moeilijk hier vandaan
Daar blijven en als illegaal proberen een nieuw leven op te bouwen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil niks veronderstellen, maar ik zou het niet graag willen zien dat zo iemand als jij Thailand wordt binnen gelaten. Er zijn al genoeg westerse hoerenlopers en alcoholisten daar. En als je er komt, blijf dan mooi in Pattaya waar de Russische mafia toch al de boel verziekt...