ik ga binnenkort een week naar rome. wat moet ik allemaal meenemen? en is een koffer van ongeveer 19.5 liter genoeg?

We gaan met school een week naar rome. Ook wil ik daar shoppen dus ik moet er rekening mee houden dat ik meer mee terug neem dan dat ik ernaartoe sleep ;p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De koffer is groot genoeg :-).Wanneer je veel gaat shoppen heb ik een goede tip.Neem je alleroudste handdoeken , ondergoed etc mee en laat het in Rome achter.Je hebt dan al wat meer ruimte in je koffer.Neem zo min mogelijk kleding mee en geen grote flessen shampoo etc.
Wat je echt nodig hebt is je paspoort,ticket en geld/pinpas.
Heel veel plezier in Rome !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben laatst met school naar Italië geweest en het valt heel erg mee met die kilo's , je denkt het is heel zwaar enzo maar dan is het toch veel minder. Je moet gewoon de basisdingen meenemen: kleding, shampoo tandenborstel enz. Als ik jou was zou ik ook een flesje water ofzo meenemen in je koffer, want soms kun je dat water niet drinken en je kunt ook een wereldstekker meenemen want ze hebben daar andere stopcontacten. Je koffer is groot genoeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
makkelijke schoenen, want je zult veel lopen, en je hoeft niet 's morgens 's middags en 's avonds je te evrkleden hoor.
zorg dat je kleding makkelijk onderling te combineren is, een vest in het vliegtuig is fijn wegens de airco.
Water kun je overal in supermarkten kopen, net als veel andere dingen.
Em zoals gezegd, neem dingen mee die je niet mist als je ze achterlaat omdat je leuke nieuwe dingen gekocht hebt.
veel plezier daar