Hoe werkt een deelannulering bij gogo?

Ik heb met 7 vriendinnen een vakantie geboekt naar Albufeira met GoGo van 4 juni t/m 11 juni. Één vriendin kan helaas niet meer mee door de lotingsprocedure van geneeskunde en zij wil graag haar deel van de reis annuleren. Ze heeft alleen geen annuleringsverzekering. Is er de mogelijkheid om te annuleren en wat zijn de kosten hiervan (voor de annuleerder of medereizigers)

Gogo werkt met de ANVR-reisvoorwaarden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

Helaas. Als ze geen annuleringsverzekering heeft, dan zal ze haar geld niet terugkrijgen.

Daarnaast is het ook nog maar de vraag of een lotingsprocedure voor geneeskunde als geldige reden voor annulering dient.
Ik weet van een paar jaar geleden dat een nieuwe baan geen geldige reden voor annulering was, tenzij je werkeloos bent (maar in dat geval zul je doorgaans geen grote vakantie boeken).

Wat ze kan doen:
1) Gewoon mee gaan op reis
2) Niet gaan en toch betalen
3) Niet gaan en jullie zo gek krijgen dat jullie haar kosten met zijn zevenen delen
4) Proberen de reis door te verkopen aan een andere vriend/in.

Toegevoegd na 31 seconden:
Uiteraard kun je zekerheidshalve even bellen met GoGo. Misschien zijn ze wel geneigd met jullie mee te denken, jullie terwille te zijn.