Treintickets geannuleerd bij NS hispeed, hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Afgelopen donderdag heb ik mijn treintickets naar Parijs geannuleerd, nu krijg ik het aankoop bedrag terug gestort. Maar heeft iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt? De klantenservice is nu niet bereikbaar, en ik heb ns hispeed benaderd via twitter maar die konden me geen antwoord geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je het donderdag gedaan hebt kan het op dinsdag alsnog komen! Er zit een weekend tussen en op maandag zijn er nog meer zaken dus dinsdag zal het ongeveer wel zijn!