Wie heeft ervaring met de Tsjechische luchtvaartmaatschappij?

Volgende week ga ik op vakantie, een lang weekend naar Praag met een vriendin. We zouden met de KLM, maar deze vlucht is uitbesteed aan een Tsjechische luchtvaartmaatschappij. Ik heb nog nooit gevlogen en vind het best wel heel spannend! Ook wel een beetje eng eigenlijk...........
Zou het veilig zijn, net zoals de KLM?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou eigenlijk even een account aanmaken bij www.travbuddy.com. Dit is een hele goede reissite, waar je veel informatie kunt vinden. Ook kun je daar veel vragen stellen over praag, maar ook over luchtvaartmaatschappijen. Er staan enorm veel foto's en verhalen op waar je wat aan hebt. En het is een hele nette en vriendelijke site. Veel plezier in Praag

Zie 't zo: de kans dat je door een ramp die veroorzaakt wordt door een inslaande komeet dood gaat, is ongeveer even groot (of zelfs groter).

Niet bij nadenken, gewoon instappen... De kans dat je vannacht in je slaap overlijdt is aanzienlijk groter dan dat je vliegtuig crasht!

De Tsjechische Luchtvaartmaatschappij CSA is lid van het sky-team, een alliantie waar ook de KLM in zit, vandaar dus dat ze deze vlucht kunnen uitbesteden. Je kunt er vanuit gaan dat de leden van een dergelijke alliantie degelijke maatschappijen zijn die goed gecontroleerd worden.

Naar *Praag* met het vliegtuig? Tja, daar kan geen klimaattop tegenop, natuurlijk. Vind je dat niet een beetje decadent? Ik woon een stuk verder dan Praag, maar ga altijd met de bus...

maak je geen zorgen.. dat vliegtuig kan maar 1x neerstorten............. nee hoor.. geintje.. is geen enkel probleem. heb zelf al meerdere malen met hun gevlogen. is net zo'n risico als met klm vliegen..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100