in welke verpakking kan ik het best enkele chocoladerepen opsturen naar california, dus bestendig tegen warmte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Reddie
12 jaar geleden
Voor zover ik weet mogen etenswaren niet de VS binnen. Dit in verband met mogelijke "ziektekiemen".
Die zitten natuurlijk niet in de chocola, maar wel (mogelijk) aan de buitenkant die je vastgehouden hebt.

Het beste antwoord

In silverfolie inpakken met een koel-elementje zou wel moeten werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat lijkt mij er zeer verdacht uit zien. Zou een bom kunnen zijn! Mag vast niet de VS binnen...

Andere antwoorden (1)

Je kan dat niet zomaar opsturen. Professionele chocolabedrijven gebruiken altijd een speciale koeltruck om de vracht te bewaren.

Ik weet bijna zeker dat je pakket anders een paar nachten vast komt te liggen in een stikhete magazijn van UPS, FEDEX etc.