Bestaat er een reisorganisatie die pretparktouren door Europa organiseert?

Ik heb altijd al eens een paar weken willen pretparkentouren door Europa, danwelniet Amerika. Het probleem is: Ik ben pas 14 jaar en ik kan gewoon niet wachten tot ik oud genoeg ben om op mijn eigen houtje zoiets te kunnen ondernemen.
Mijn vraag is dus ook: bestaat er een reisorganisatie die zoiets organiseert. Als het kan Nederlands of Belgisch.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Er is een site (Weet niet meer welke)
Waarbij je je eigen reis kan boeken hebben mijn ouders ook vaak gedaan,
alleen zou ik wel ff gaan sparen want Vooral in het buitenland betaal je algauw 35-50 euro p.p.