Er is nu niets bij, maar houd deze site in de gaten,je weet maar nooit

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/375/Dolfinarium/
en met de goede woorden intikken kom je met google veel meer op het spoor:kortingsactie, kortingscode om er maar een paar te noemen
12 jaar geleden
kijk ook eens op marktplaats,daar worden verschillende kaartjes aangeboden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op ietsleuksdoen.net heb ik hem in de mail gehad maar ik heb hem niet meer. Daar zou je op de site kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Diamant frituurvet hebben ze momenteel een actie:

Bij Diamant krijgt iedereen tijdelijk € 7,- korting per persoon (max. 5 pers.) voor een onvergetelijke dag in het Dolfinarium. Ontmoet de dolfijnenmoeders met hun baby’s voor de meterslange glaswand. Vlieg mee naar dolfijneneiland in de award winning show “De Droomwens”. En bezoek het Spetter Theater met de allernieuwste blacklight show in Nederland: “Spetter en het magische avontuur”.

De kortingsactie geldt bij Diamant vloeibaar frituurvet en loopt van 1 augustus 2011 t/m 30 april 2012.

Zo werkt de actie:

De mini-brochure die u op de actieverpakkingen Diamant Vloeibaar frituurvet vindt is gelijk uw kortingsbon. Bewaar hem dus goed en breng hem mee tijdens uw bezoek aan het Dolfinarium.
•Lever de originele kortingsbon in aan de kassa van het Dolfinarium en u ontvangt € 7,- korting p.p. op de reguliere entreeprijs voor een volwassene. U krijgt dan een een actieticket.
•Dit actieticket is te gebruiken voor zowel volwassenen als kinderen (kinderen t/m 2 jaar gratis). Maximaal 5 personen per kortingsbon.
•De kortingsbon is niet geldig in combinatie met andere acties, (groeps) kortingen, Air Miles of elders verkregen entreebewijzen.
•De kortingsbon is niet geldig tijdens de Dolfijne Sint Shows en op de Dora en Diego fandagen op 1 en 2 oktober 2011.
•De kortingsbon is niet inwisselbaar voor geld.