Dan hoor je de koeien lopen. Erg handig als het mistig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze beesten zijn speciaal getraind. Als ze gemolken moeten worden gaan ze heel hard met hun kop schudden. Dan hoort de boer aan het gebel dat ze hoge nood hebben en kan ie ze makkelijk vinden.
escape
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
wahaha! hoe verzín je het! pfff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahahaha dut is echt NIER waar
Wanneer een koe is afgedwaald van de kudde dan kunnen zij de koe beter opsporen door te luisteren waar het geluid van die bel vandaan komt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zat volgens mij verschil in klank, zodat je ook kunt horen om welke koe 't gaat.