Tot wanneer is Parijs in kerstsfeer?

Ik ga namelijk 13 januari tot 16 januari en zal mooi zijn als de lampjes er dan nog hangen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ben er een beetje bang voor dat je het met de (wat is) normale verlichting van de lichtstad moet gaan doen.
De meeste etalages van de grotere warenhuizen gaan de eerste, hooguit tweede week van januari weer in de 'normale' uitvoering. De Champs-Elysées dooft zijn kerstlampjes ook begin van de tweede week. Je kunt, als schrale troost, nog wel schaatsen op het plein voor Hotel de Ville.

Veel plezier in Parijs
Chris
www.parijsmijnstad.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kerstboom wordt traditioneel op drie koningen neergehaald. Dat is op 6 januari dus ik vrees dat er geen lichtjes e.d. meer zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was er een keer op 26 november, en toen was de Eiffeltoren al verlicht. Dus de kans is er wel, maar zeker weten doe ik het niet.