Als het van je ouders/voogd mag, dan mag dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ De grens licht bij sommige maatschappijen op 12 en bij anderen op 14 jaar. 15 zal altijd lukken neem ik aan. http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/diversen/41746-kinderen-die-alleen-reizen-met-het-vliegtuig.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als ze nu eens niet met het vliegtuig willen reizen, maar met de trein of de boot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag dat gewoon. Het zeilmeisje mag per slot van rekening ook ;)
Vanaf je twaalfde mag dat al! Onder de twaalf jaar wordt je door een stewardess begeleidt tijdens de vlucht! Dit kan handig zijn als je zoon/dochter ergens heen moet en jij niet mee kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet voor je 16e inderdaad een voogd/ouder hebben die ermee instemd en een stewardess, die op je let (wat natuurlijk wel veel duurder is)
Pas als je 16 bent kun je geheel op eigen risico zonder dat je toestemming van iemand nodig hebt, reizen.