Wat is een goede bestemming om Tijdens Kerstmis toe te gaan als vakantie?

Ik heb niet zon groot budget en ik wil wel graag een warm land waar ik in een shortje kan rondlopen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja ik wil graag kerst ontlopen hahaha

Antwoorden (9)

Kijk eens op www.ryanair.com, staan veel goedkope vluchten naar Barcelona, Milaan etc!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenerife is zonzeker en heb je goede aanbiedingen. 25 graden en meer is geen uitzondering..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gran canaria kon ook ;-)
Tenerife!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Egypte, Tunesië,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Griekenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan niet in noord-oostelijk landen zoals Egypte en Libië maar!!
kerstmis in Amerika vieren lijkt super leuk vooral in de buurt van NewYork volgens mn opa&oma
Succes met zoeken
MVG SYDK
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ouders gingen altijd naar Egypte, en hadden het daar altijd heel leuk daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar Marokko gaan en dan in een dorp gaan zitten in de Sahara. De sterrenhemel is dan overweldigend.
Van kerstmis is helemaal niets te merken.
Mijn ervaring was fantastisch, want ik hou niet van de kerst in Nederland.

Zuid Spanje is ook een idee. Mooie steden bezoeken, vele kerststallen bewonderen, wachten tot 3 koningen en dan de grote optochten meemaken, heerlijk 's avonds op een terrasje met een wijntje en wat tapa's.
Ook dit was een heel fijne ervaring, die ik je kan aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Madeira! Geniet in Funchal, in je korte broek en je t-shirt van het spectaculaire vuurwerk met Oud- en Nieuw en neem een nieuwjaarsduik in de oceaan!