Canal du Midi in de provincie Languedoc is goed te fietsen omdat het daar vlak is, het fietspad ligt langs een kanaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
constant
12 jaar geleden
inderdaad. gezien.dank je wel. maar als je daar ervaring hebt: wat is het mooiste stuk tussen Beziers en Carcassonne?

Andere antwoorden (4)

In het noorden is het wat toegankelijker om te fietsen, omdat het daar wat vlakker is. Heb een site voor je waar je per regio kan kijken welke geschikt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
les landes, ten zuidwesten van Bordeaux.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bourgondie wij hebben mooi gefietst rond Cormatin.
Vanuit de schitterende gem Camping in Cormatin.
b.c over het oude geasfalteerde spoorlijntje.
Heel veel fietsroutes in deze buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou Bourgogne niet snel Zuid Frankrijk noemen.
Niet echt helemaal zuidelijk maar wel aan te raden. De Loire vallei. Redelijk vlak en veel fietspaden en routes op oude spoorwegen.

Hier onder een linkje naar alle kaarten en routeboekjes die er in de markt zijn. Pied e Terre heeft de meest uitgebreide collectie van Nederland

Toegevoegd na 9 minuten:
De boekjes van Paul Benjaminse moet ik je afraden. Volgens mij zijn deze voor het grootste gedeelte met de auto uitgezet en houden zij daardoor te weinig rekening met stijlen heuvels

Toegevoegd na 11 minuten:
Wel goed zijn de boekjes van de FIS