Is een autobahnvignet ook overal in Oostenrijk zelf te koop?

Als ik er later nog een wil kopen, als ik daar al ben, waar kan ik die dan halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (4)

Ja dat kan.

"Dit vignet kunt u in Nederland verkrijgen bij de ANWB en in Oostenrijk aan de grens en bij sigarenwinkels en tankstations. Ook bij een aantal benzinestations langs de Duitse Autobahn richting Oostenrijk is vignetten te koop. "

"Verkooppunten wegenvignetten:

Bij alle snelweggrensovergangen in Oostenrijk bevindt zich minstens één verkooppunt dat 24 uur per dag en zeven dagen per week open is. In principe wordt evenwel aanbevolen het vignet te kopen voordat men op reis gaat, zeker in drukke vakantieperiodes.

Verkooppunten in Oostenrijk: automobilistenclubs (ÖAMTC en ARBÖ), tankstations (vooral in het grensgebied, ook in Duitse tankstations bij de grens, langs autosnelwegen en snelwegopritten), tabakswinkels (alleen vignetten voor personenauto's en motorfietsen), vanaf 2003 niet meer in de postkantoren. "

http://www.oostenrijk.nl/site/praktisch/auto/vignetentol.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elk tankstation!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op vele plekken waar auto's komen of waar je auto dingetjes kunt regelen, gemeente, politiebureau anwb de plaatselijke vvv. Je kan ook de boete afwachten, betaal je automatisch eentje. Je moet wel even uitzoeken wat het verschil dan is en of dit dan de moeite waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben het gekocht bij het begin van de autostrade die we gingen gebruiken.