Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een soort route beschrijving voor fietsers?

Niet met bestaande fietsroutes maar met alle mogelijke routes van A naar B. Zoals van mijn huis naar school.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat kan je toch gewoon op Google Maps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op http://maps.google.nl/ kan je je route perfect opzoeken, indien je niet een heeel nieuwe buurt hebt, en niet alles opgebroken is.

Maar er bestaan ook allerlei fiets tomtoms in principe is dat nog een stuk makkelijker. Maar als het om een paar fietsritjes per jaar gaat is deze aanschaf erg prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik meestal de fietsrouteplanner van de fietsersbond. Zie onderstaande link.

Toegevoegd na 1 minuut:
 
En dan bedoel ik de "rode" planner, niet de "groene" (hoewel die ook nuttig kan zijn).

Citaat uit de beschrijving:
"Deze planner kent de volgende profielen: kortste route, racefietsroute, autoluwe route, natuurroute, recreatieve route, en het standaarprofiel 'makkelijk doorfietsen'."
 
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
weet ik eindelijk een keer een antwoord, ben jij weer sneller... :-)
Cryofiel
12 jaar geleden
Sorry...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Gewoon bij anwb routeplanner je kan kiezen of je met de auto openbaar vervoer of te voet gaat te voet is natuurlijk hetzelfde als op de fiets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik ken hier in de omgeving een heleboel wandelpaden waar je beslist niet mag fietsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je toch ff lopen met de fiets maar ik dek dat de poster dit soort routes niet bedoeld maar meer woon werk en woon school verkeer hij /zij zal waarschijnlijk willen weten wat de kortste weg naar school is ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt het gaat alleen om de kortste route.
Cryofiel
12 jaar geleden
Die wil wel eens door een bos of over een heideveld lopen. Als daar een voetpad loopt dat verboden is voor fietsers, wil je niet dat je routeplanner jou daaroverheen stuurt. En "even gaan lopen" klinkt leuk, maar als de totale afstand 7 km is en 6 km daarvan is "even lopen" met de fiets aan de hand, kun je toch beter een échte fietsrouteplanner nemen. Althans, dat zou ik zelf liever doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan fiets je toch gewoon ff duh het gaat hem toch gewoon om de kortste route dat zegt hij toch
Cryofiel
12 jaar geleden
Doe je dat ook als je in de auto zit? "Goh, er zit een fietspad op mijn route. Nou ja, niet zo erg, daar cross ik gewoon overheen. Het gaat mij om de kortste route."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je leest niet goed het gaat hem alleen om de KORTStE route of het nu met fiets of luchtballon is is niet zo heel erg belangrijk
Cryofiel
12 jaar geleden
Oh. Ik had het geïnterpreteerd als de kortste fietsroute.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag spreekt toch over "voor fietsers" en "fietsroutes". Luchtballonroutes komen dan niet in aanmerking lijkt me.
In een TomTom zit ook de functie om fietsroutes te plannen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding