Weet er iemand een of meerdere hotels/pensions in of omgeving Utrecht waar ik voor ongeveer 30 à 40 euro kan overnachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Bij het hostel Utrecht Cenrum kun je voor 23,50 per persoon per nacht overnachten, mits je een kamer deelt.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx
Als je iets goedkopers ook goed vindt zou je bij Strowis kunnen overnachten. Prima pension en heel goedkoop voor Utrechtse begrippen. En je zit natuurlijk midden in het centrum van Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goedkoop en "in het groen" wil overnachten. zou ik in de Stayokay Utrecht-Bunnik gaan slapen.
vanaf €21 pppn. Wel 6-9 persoons kamers.
4-persoons is €23.

http://www.stayokay.com/?pageID=3207&hostelID=356028
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx
Je kan bij mij overnachten voor 20 euro p.p.p.n, geen ontbijt, nette buurt, maar wel 30 km van Utrecht, in Zuid-Holland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek echter een plek die ietswat dichterbij is, alsnog bedankt!