Willen a.s. zondag naar Deventer. Wat is leuk om ‘s middags te doen / te bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je van wandelen houdt, is Deventer een mooie stad met musea en mooie straten met fraaie doorkijkjes.
Kijk maar eens op onderstaande site.
http://www.vvvdeventer.nl/nl/site/bezienswaardig

Hierbij nog de agenda voor morgen:
http://www.vvvdeventer.nl/index.php?tr=tr&lang=nl&module=agenda&id=deventer-agenda&sub=30&search_string=&f_agenda_category_id=-1&f_agenda_start_date_day=21&f_agenda_start_date_month=8&f_agenda_start_date_year=11&f_agenda_end_date_day=21&f_agenda_end_date_month=8&f_agenda_end_date_year=11&submitt=Zoeken

Hier vind je van alles van rondvaart tot musea en tentoonstellingen. Voor elk wat wils.
In elk geval een fijne dag.
Ben Assen uit Emmen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt een lekkere restaurant met turkse specialiteiten (döner,kebab,lachmagun enz.). Ook heb je bij de brink in de stad goeie coffeeshops. En nog wat leuke winkels verderop. Koop een fles rum begin te drinken en beter kan toch niet?