Er is in NY een regel dat je zelf mag weten hoeveel je geeft, maar dan gebruiken ze wel richtlijnen. Je zou dus ook niets kunnen geven, echter is het wel netjes als je wat geeft.
Zie het een beetje als de 15% regel bij fooi. Ze zijn niet zo gierig als wij Nederlanders ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gratis musea - vele grote New York musea zijn altijd 0 dollar te krijgen, inclusief: Carnegie Hall / Rose Museum, Dahesh Museum, het FIT Museum (Fashion Institute of Technology), het Guggenheim SoHo (sorry, dit is niet de hoofdlocatie, maar het is nog steeds een bezoek waard), het Museum van American Folk Art, het Nationaal Museum van de Amerikaanse Indianen, en de Whitney.

"vrijwillige donatie". Wat betekent dat ze "raden" betaal je $ 20 tot krijgen in, en je schandelijk geven de ticketverkoper vier vierde en vermijd oogcontact. Musea met dit beleid zijn onder andere: The Metropolitan Museum of Art, de New York Historical Society en het American Museum of Natural History.

strenge entree met gratis toegang op bepaalde dagen zijn: Bronx Zoo - Woensdag, de hele dag, Museum of Modern Art (MoMa) - vrijdag, 4-8pm, Internationaal Centrum voor Fotografie - vrijdag, 5-8pm, The Morgan Library - vrijdag, 7-9pm, De Whitney - vrijdag, 6-9 uur, Brooklyn Botanical Garden - zaterdag, 10u-12u, Het Guggenheim - zaterdag, 17 uur 15-7: 45pm, The Frick - zondag, 11u-dertien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik ook niet. Althans, in ieder geval de tweede alinea niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De engelse bron van de 2e alinea is een stuk duidelijker: "Many of New York’s museums charge a “suggested donation”. Which means they “suggest” you pay $20 to get in, and you shamefully give the ticket seller four quarters and avoid eye contact. Museums with this..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was inderdaad niet zo'n goede vertaling:S
maar het komt er in elk geval op neer dat je bij de musea van de tweede alinea zelf mag weten wat je ervoor betaalt, maar 20 euro is de prijs die ze aanraden. hoop dat het geheel in elk geval duidelijk is!:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klinkt erg naar Google Translate ;-)=
Nee, de meesten niet maar je hebt ook openbare musea , die zijn wel gratis.
Let erop dat je geen dubbel meervoud gebruikt.
Musea's is een voorbeeld van dubbel meervoud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ALs ik het me goed herinner, zijn de musea in NYC niet gratis, maar op basis wat je kan missen qua geld. Ze hebben natuurlijk wel een adviesprijs.