Hoe zoek ik een camping met bomen aan de IJsselmeerkust?

Een vriend uit Duitsland was in zijn jeugd met een vriend en diens ouders meegegaan naar een camping in Nederland. Nu wil hij die camping graag terugvinden, maar hij is het contact met die vriend verloren, dus hij kan niet navragen waar ze toen stonden.

Uit zijn herinnering:

Het was een camping met bomen. Geen hutje-mutje alle tenten direct naast elkaar, maar ruimtelijk opgezet, en overal waren mooie schaduwplekjes. De camping was aan de IJsselmeerkust (of, heel misschien, aan een randmeer).

De oostkust ligt, vermoedt hij, meer voor de hand dan de westkust.

Deze herinnering dateert van toen hij 15 was; dat is nu ruim 20 jaar geleden. Mogelijkerwijs bestaat deze camping niet meer, of is de opzet totaal veranderd.

Ik wil een poging doen hem te helpen deze camping terug te vinden. Hoe kan ik het beste zoeken?

Cryofiel
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Met behulp van Internet een lijst maken van alle campings aan de IJsselmeer kust, en die dan met Google Maps of GoogleEarth op zoeken om de locaties te bekijken en te zien of er veel bomen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De beschrijving is wel minimaal.

Weet je wel hoeveel campings er zijn in Nederland?
Enorm veel :-))
Je kunt hier beginnen.

Campings aan het IJsselmeer en Randmeren

http://www.ijsselmeeralmanak.nl/camping/campings.html

20 jaar geleden werd er ook gefotografeerd.
Laat hem eens wat foto's opduiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat alleen om campings aan de IJsselmeerkust, lieverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of heel misschien aan een randmeer: quote: De camping was aan de IJsselmeerkust (of, heel misschien, aan een randmeer). Jouw suggestie om dat dan met Google Earth te controleren is wel een goede tip!
De eerste die mij te binnen schiet is de camping in het Robbenoordbos vlakbij de Afsluitdijk. Daar stond je ook tussen de bomen.