Weet er iemand een tussenstop hotelletje langs de Route du Soleil?

Ergens voorbij Lyon. Ook bij terugkomst in de buurt van Dijon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Hier is een site

Overnachten in de buurt van autoroutes in Frankrijk
U kunt hotels, chambres d'hôtes en campings op het
kaartje van Frankrijk vinden door op het deel van de kaart
te klikken waar u wilt overnachten, of door in te zoomen.

Keuze genoeg:
•B&B Hotels (klik hier)
Dit is een keten van budget hotels .
•Etap Hotels (klik hier)
Etap hotels is een keten van budgethotels die veel hotels hebben in de buurt van snelwegen, vliegvelden en in de grote steden van Frankrijk.
•Formule 1 hotels (klik hier)

http://www.frankrijkonderweg.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij zelf hadden een leuk hotel midden in lyon gehad, maar dat wil je niet. Wat ik je kan adviseren is om een hotel te boeken van chambres D'hotes. Deze zijn goed. Wil je onder deze keten vallen, als hotel zijnde, moet het eten ook heel goed en betaalbaar zijn. Deze ervaring hebben wij ook. Kies niet voor een goedkoop keten met ongezellige kamers langs de snelweg. Je zit dan vanaf een uur of 17.00 in een heel ongezellig hok.
Een hele fijne vakantie!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chambres d’Hôtes is geen hotelketen!
Bovendien hoeven ze niet eens eten te serveren. Biedt de gastheer ook Table d’Hôtes dan kunt u mee dineren. U krijgt dan "wat de pot schaft".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is heel erg goed, dat eten.