Ik zoek fietsroutes en bezienswaardigheden in de buurt van de rivier Le Loir, plaatsje Marcon

Dat is niet de Loire met een " e" .. ik heb wel het nodig gevonden maar dat is allemaal in het Frans geschreven en dat red ik nog niet goed genoeg...
:-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wat wij altijd doen:
Wij zoeken de eerste de beste plaats waar een Office Du Tourisme is en halen daar folders en fietsroutes.

Want ik weet niet hoe ver jij kan fietsen.

En wat je een bezienswaardigheid vind.

Misschien heb je meer aan iets in het Engels:

http://www.lorliarliere.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=31

IDEE:
Je kunt naar het Lac des Varennes fietsen en dan om het meer heen.

Je kunt Marcon, Frankrijk googleen en dan de kaart en die sterk vergroten en dan zie je wel de witte weggetjes waar je kan fietsen.

Je kunt ook gewoon een goede kaart kopen van de streek en dan een route uitzetten.