Hoeveel is een boete voor geen vervoersbewijs in de trein?

Ik reis momenteel met een kappote studenten ov. Tot nu toe laten ze het allemaal toe, echtet als ik eens een chagerijnige conducteur tegen kom hangt er natuurlijk een boete boven me hoofd.

My question;
Hoeveel wordt doe boete?

Bij voorbaat bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Inderdaad 35 euro plus de ritprijs, vroeger, mocht je een keer per schooljaar je ov vergeten en dan mocht je de boete declareren bij de IB Groep. Deze regeling bestaat helaas echter niet meer, dus gewoon even tijdelijk een anonieme kopen, of trein kaartjes. Je ov direct blokkeren en een nieuwe aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is €35 + de ritprijs
Tjing kassa
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjing, tjing, weer kassa