Wie heeft al met een boot vanuit vb. Amsterdam naar Reims gevaren ? Welke vaarroute hebben jullie gevolgd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Raadpleeg de ANWB afdeling watersport !er zijn diverse routes naar het zuiden ! Tevens in de waterkampioen vele ervaringen ,pleisterplaatsen ,bruggen kanalen ,kosten enz . Zorg dat u diepte ,hoogte breedte Vd boot goed kent ivm de slimste route . Men kan helemaal binnen door tot aan middellandse zee komen ,dus Reims moet ook te doen zijn .nogmaals raadpleeg de ANWB ,ik heb daar zelf bijzonder goede ervaring mee , ben naar Marseille gevaren . Succes .