Wie weet een goedkope en leuke camping voor een klein budget?

Door mijn scheiding heb ik een klein budget maar wil er toch graag een week met mijn dochters uit. Wie weet een leuke camping waar ik iets kan huren voor weinig maar er toch wat te doen is voor mijn meiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (7)

Probeer een (echte) boerencamping! Zo eentje waar een stuk of 10 plaatsen zijn. Je hebt vaak boerencampings waar mensen met (kleine) kinderen naar toe gaan die het niet kunnen veroorloven om een verre reis te maken (door wat voor reden dan ook).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zul jezelf ook onderdak mee moeten nemen
er wordt gevraagd voor te huren niet voor een staan plaats
De Klimberg in Hardeberg kun je met een laag budget wat huren en er is heel veel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zeeland of Drenthe valt vast wel wat te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor je gezocht op low-budget-campings. Uit je vraag haal ik niet hoe oud je dochters zijn en of je aan de schoolvakanties gebonden bent (waarschijnlijk wel?) en ook niet wat je budget is. Dat is altijd het probleem: schoolvakanties = hoogseizoen en dat zie je terug in de huurprijzen. De camping die ik in de bron vermeld verhuurt de stacaravans in het hoogseizoen alleen per week, voor 525 euro, terwijl dezelfde stacaravan buiten het hoogseizoen nog niet de helft kost met de mogelijkheid per nacht, weekend of midweek te huren. De camping krijgt van Zoover wel een zeer goede beoordeling.

Toegevoegd na 20 minuten:
Op huurtent. nl ( zie bron) kun je zoeken op huurtenten en stacaravans, per land, per provincie etc. Misschien zit daar iets tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
genoeg keuze bij mijn linkjes

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens met www.mooieboerencampings.nl daar vind u veel leuke en betaalbare adressen, die ook accommodatie te huur hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bv Belgische kust, erg leuk, niet ver en ook niet zo duur