Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goedkope en leuke camping voor een klein budget?

Door mijn scheiding heb ik een klein budget maar wil er toch graag een week met mijn dochters uit. Wie weet een leuke camping waar ik iets kan huren voor weinig maar er toch wat te doen is voor mijn meiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Probeer een (echte) boerencamping! Zo eentje waar een stuk of 10 plaatsen zijn. Je hebt vaak boerencampings waar mensen met (kleine) kinderen naar toe gaan die het niet kunnen veroorloven om een verre reis te maken (door wat voor reden dan ook).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zul jezelf ook onderdak mee moeten nemen
er wordt gevraagd voor te huren niet voor een staan plaats
De Klimberg in Hardeberg kun je met een laag budget wat huren en er is heel veel te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zeeland of Drenthe valt vast wel wat te vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor je gezocht op low-budget-campings. Uit je vraag haal ik niet hoe oud je dochters zijn en of je aan de schoolvakanties gebonden bent (waarschijnlijk wel?) en ook niet wat je budget is. Dat is altijd het probleem: schoolvakanties = hoogseizoen en dat zie je terug in de huurprijzen. De camping die ik in de bron vermeld verhuurt de stacaravans in het hoogseizoen alleen per week, voor 525 euro, terwijl dezelfde stacaravan buiten het hoogseizoen nog niet de helft kost met de mogelijkheid per nacht, weekend of midweek te huren. De camping krijgt van Zoover wel een zeer goede beoordeling.

Toegevoegd na 20 minuten:
Op huurtent. nl ( zie bron) kun je zoeken op huurtenten en stacaravans, per land, per provincie etc. Misschien zit daar iets tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
genoeg keuze bij mijn linkjes

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens met www.mooieboerencampings.nl daar vind u veel leuke en betaalbare adressen, die ook accommodatie te huur hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bv Belgische kust, erg leuk, niet ver en ook niet zo duur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding