Wie weet een leuke boerencamping/minicamping?

Ik zoek een leuke boeren of minicamping in een rustige groene omgeving in Nederland. Wij zijn beginnende kampeerders en hebben een kleintje van 1 jaar bij ons. Wie heeft er een tip voor een leuke kampeervakantie voor ons drietjes? Liefst iets waar ook dieren zijn, bos, strand of meertje zou leuk zijn en iets van een (klein) winkelcentrum in de buurt. We zijn met de auto dus kunnen erop uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Boeren of minicamping is omdat we niet op een massale camping willen staan maar lekker de rust willen opzoeken.

Toegevoegd na 5 dagen:
Iedereen hartstikke bedankt voor alle tips. Ik ga ze allemaal bekijken en dan zal er ongetwijfeld een leuke bestemming tussen zitten. Nogmaals, bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

In Boskant, Sint Oedenrode is er een leuke camping genaamd Eickenhorst. Het is een kleine en rustige camping.

In de omgeving kun je naar Den Bosch, Eindhoven en Tilburg. Ook de Efteling is niet ver weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn in Nederland 2 organisaties actief voor boeren of mini campings. De Vekabo en de SVR. bekijk hun sites eens om te kijken wat er bij je past. Kijk ok eens bij de natuur kampeer plaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is erg leuk.

http://www.minicampingterstal.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hanssenhof in Helden (L) is een mooie boerencamping met gezellige kantine en een golfbaan voor boerengolf.
Zwembad dicht in de buurt. Klein winkelcentrum vlakbij.
Als je een wat grotere plaats wilt bezoeken kun je naar Venlo, Roermond, Weert, Venray en iets verder weg Maastricht.
De camping ligt in een groene omgeving en op slechts 6 km. van de Maas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camping rover is een boerencamping in het pitoreske Abbekerk. Is goed toeven daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek met Zoover.nl naar minicamping De Visser in Zoutelande. Er is in de sanitaire voorzieningen ook aan een babybad voor uw kleintje gedacht.
's ochtends komt de bakker op de camping, zodat u in alle rust aan u dag kunt beginnen
Dichtbij plaatsen als Middelburg, Domburg en Zoutelande voor het vermaak en de winkeltjes, maar op de camping heerlijk rustig op het Zeeuwse platteland.
Altijd voldoende andere kleintjes om mee te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
én Veere niet te vergeten