Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op Kos in Griekenland goed stappen? ( net zo goed als op chersonissos )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee , ik ben 12 jaar en ik ben er op vakantie geweest je kan er niet stappen het is namelijk meer een familie plaatsje en ideaal voor kinderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een drolleke van twaalf komt over uitgaan praten. Wat schattig :')
Daar ben ik het totaal niet mee eens! Op Kos kan je juist heel goed stappen. Ik ben er 4 jaar geleden geweest toen ik 25 was, en heb 2 weken genoten van het uitgaansleven. Er is een gezellig knusse barstreet. Daaromheen kan je ook veel andere kroegen vinden. Er zijn alleen geen discotheken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeer zeker , en je hebt er 1 grote discotheek zitten en derest barstreets!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Rikvdvleuten,
Je kan op Kos goed stappen,maar het is niet zo'n feesteiland als Kreta..
Op Kreta heb je natuurlijk Starbeach en div disco's, dit is op Kos minder.
Wel heb je op Kos de Barstreet (allemaal kleine cafeetjes in een paar straatjes) Héél gezellig ,en leuke terrasjes rond de haven van Kos-stad
Maar als je echt wil feesten kan ik je beter Kreta aanraden!

Veel plezier,
Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+! Kos is best levendig in de Barstreet, dolle pret tot in de late uurtjes, maar dat is dan ook alles. Alleen die ene straat op het kleine eiland. Na een paar nachten heb je het wel gezien, maar de sfeer is er goed en gemoedelijk.
In Kos stad kan je goed stappen. Je moet dan niet helemaal aan de andere kant van het eiland verblijven want dat is wel een stuk rijden. (kefalos). Maar Kos stad heeft genoeg om je te vermaken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding