Mag je illegaal vuurwerk afsteken in Spanje.

Ik ga dit jaar bij oud en nieuw bij me oom in Spanje.Mijn oom heeft vakantie op 30 december. Mag je daar illegaal vuurwerk afsteken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het illegaal is, zal het wel, tja, illegaal zijn, denk je niet?

Het beste antwoord

In Spanje is vuurwerk niet illegaal, dus het mag! Er is zelfs geen enkel vuurwerk illegaal in Spanje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, illegaal vuurwerk is illegaal en dan mag het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het hele jaar door volgens de ervaringsdeskundigen op het forum uit de bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hier illegaal is hoeft daar natuurlijk niet illegaal te zijn. Je moet gewoon als je daar bent kijken wat voor spul je daar kan krijgen. Ik zal als ik jou was geen spul van hier meenemen, je wilt daar niet gepakt worden.