Minder dan 10 jaar geleden, het eiland is crimineler geworden en het komt vaker voor dat de supermarkten deels leeg zijn, (coca cola ed) maar als je er vaker bent geweest en je hebt de juiste contacten dan is het nog wel te doen.. Locals zeggen dat t door Chavez komt maar dat weet je nooit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan jezelf, je financiele status en je netwerk aldaar. Wellicht ben je reeds geinformeerd in de politieke toestand aldaar.Ik zie in je eerder gestelde vragen dat je al en tijdje overweegt om die kant op te gaan. Pak die kans en neem je geluk daar! Als het niet lukt, kan je altijd nog terug gaan naar je vaderland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker maar je moet wel uitkijken voor de modderstromen