binnenstad enschede

welke bezienswaardigheid moet men zien in de binnenstad van enschede?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een echte bezienswaardigheid is moeilijk te zeggen, het ligt eraan waar je van houdt.
de terrasjes op de oude markt zijn ontzettend gezellig, en ook de zaterdagmarkt. Lekker muziek kijken/luisteren doe je bij Atak, en een film kijken in het mooie filmhuis Concordia.Ontspannen doe je in het Volkspark of door te eten in de vele lekker restaurantjes van Enschede, bijvoorbeeld bisto Hans&Heinz aan de Walstraat is mijn favoriet1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De parochiekerk op de Oude Markt.

Het Elderinkshuis is thans het oudste gebouw in Enschede (uit 1783) en staat aan De Klomp 35.

Op de site hieronder vind je alle bezienswaardigheden in Enschede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De twentse welle .
Een nieuw museum in de nieuwe wijk roombeek .
Is wel rand centrum .