Waarom staat er op Gran Canaria (Las Palmas) op elke hoek van de straat een weegschaal?

Toegevoegd na 15 minuten:
Excuses er staat Las Palmas maar ik heb ze gezien in Playa del Inglés. Hoewel ik me kan voorstellen dat ze misschien ook in Las Palmas staan, maar daar ben ik niet geweest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (2)

Je bedoeld die weegschalen die ook aangeven of je te dik bent? Waar je lengte etc op moet geven, want die zie je wel in meer steden. Daar moet je geld in gooien, dus het is zuiver commercieel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stad is ooit opgericht als een gigantische sportschool, maar het kwam niet van de grond... Ik weet niet meer waarom tho... Maar de weegschalen hadden ze al staan, en hebben ze laten staan als toeristisch attractie...