Werkt gps gratis als ik op mijn iphone de route die ik loop wil tracken in amerika?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan welke app je daarvoor gebruikt. Als je een app gebruikt die geen internettoegang nodig heeft, dan kun je gewoon gratis GPS gebruiken.
bamibal
13 jaar geleden
Zolang je app geen internet nodig heeft, kun je gratis de gps-data gebruiken.

Je kunt vooraf de route op je iPhone doorlopen, zodat evt. kaartmateriaal al geladen is. Dan kun je ook zonder internetverbinding zien waar je op de kaart bent.