Weet iemand een camping waar 16/17-jarigen op kunnen, maar geen jongerencamping is?

In Nederland, het liefst aan water/strand.

Toegevoegd na 14 minuten:
Met caravan, of anders tent die je kunt huren daar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
3K

Het beste antwoord

Misschien is http://www.erkemederstrand.nl/ iets? (bij Zeewolde). Daar hebben ze een speciaal jongerenveld en worden ook dingen georganiseerd voor jongeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zogenaamde jongeren campings vallen wel mee hoor. Heel gezellig is Terschelling of Vlieland. Probeer campings in de kop van Noord Holland. Of parken met vakantiehuisjes langs de Noorhollandse kust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camping bakkum, ongeveer iets minder dan een kilometer van het strand en een van de grootste campings van Nederland, zijn ook veel jongeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camping stavenisse in Zeeland
Heb er zelf van m'n 4de tot 19de met veel jeugd gestaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terschelling is top je heb er een aantal verschillende ik ben destijds bij camping de mast geweest dat was een van de normalere en relatief rustig op terschelling gaan de discotheken om 2 uur dicht dus een hele navht wakker liggen is er ook niet bij dan ik weet niet of camping de mast nog bestaat mocht hij er nog zijn kijk even of ze nog steeds een aparte naam hebben voor broodje kaassoufle met pindasaus die is naar ons venoemd toen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens hier, hier staan wel aardig wat voorbeelden van campings. http://www.shoppydoo.nl/prijzen-hotels_en_vakantiehuizen-camping.html, veel succes