We willen graag in juni kamperen en een aantal kastelen in Frankrijk gaan bezichtigen. Liefst in de noordelijke helft van Frankrijk.

Ik zoek tips voor mooie kastelen en een camping die bezocht wordt door 45/50-plussers. Geen uitgebreide voorzieningen nodig, wel schoon. We vinden het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en 's avonds een glaasje wijn te drinken. We gaan bewust buiten de schoolvakanties.
Wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (3)

san malo echt de moeite waard.

Toegevoegd na 20 minuten:
heb jaren gevaren, maar dit plaatsje heeft een onvergeetelijk plaatsje veroverd, in mijn hart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
St Malo is een oude vestingstad, erwerd gevraagd naar kastelen gebied
De camping in Mesland is zeer verzorgd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Loire is een schitterende streek met vele kastelen.
Op onderstaande link zijn genoeg campings te vinden.
Wij hebben zelf een camping op een boerderij genomen, wel jaren geleden, in Tours (2e link)