Weet iemand een goedkope overnachting onderweg tussen Nederland en Italië? (Gardameer of Venetië)

Het mooiste is dat we dan de volgende dag max 3 uur moeten rijden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Het ligt eraan hoe je reist..
Reis je per camper of caravan, maak dan eens gebruik van een goedkope camperplaats, de adressen zijn te vinden op de campersite.nl . Wil je gewoon in de auto slapen, zet je auto dan tussen de vrachtwagens zodat je een beetje beschermd bent.
Wil je toch een hotel, neem dan een eenvoudig snelweg-hotel, als bv. een Movenpick hotel. Deze zijn niet het goedkoopste, maar ze hebben vaak genoeg plek en je kan er zonder te reserveren terecht.
Als je echt op de centen wilt letten, maak dan een lijstje vooraf langs de route die je wilt gaan rijden.

En eigenlijk.. als je een beetje op tijd gaat vertrekken dan kan je (helemaal met 2 personen om en om rijden) Italie best halen in 1 dag hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule 1 hotel is goedkoop prima als je er alleen maar hoeft te slapen