Wie weet een leuk hotel in Kuta/Legian op Bali in April?

In april ga ik naar Bali en de eerste 2-3 dagen wil ik een hotel boeken zodat ik niet hoef te zoeken als ik vanaf het vliegveld kom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het hangt er natuurlijk vanaf van wat voor hotels je houdt.
Wil je baden in luxe en letterlijk een koning(in) voelen? Of houdt je meer van iets eenvoudigers en kleinschaliger, maar met een fantastisch relaxte sfeer en een mooie tuin?

Waar je ook van houdt en wat je ook zoekt, op Bali zal je het altijd eenvoudig vinden.
Hotels zijn er (bijna) nooit volgeboekt en de mensen zijn er behulpzaam en spreken goed Engels.

Waarom kijk je niet even op Zoover, Tjingo, Lonely Planet of bij Holland international? Keuze genoeg. Je kunt dan iets uitzoeken wat bij jou persoonlijk past ipv af te gaan op een advies van iemand die je niet kent.

Overigens is Bali een geweldig eiland. Als je de mogelijkheid hebt, wil ik je als tip geven ook naar Ubud (huur er een fiets en fiets door de rijstvelden) en Lovina Beach (dolfijnen kijken) te gaan. Een totaal andere wereld dan het supertoeristische bolwerk Kuta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ben zeker van plan om naar Ubud te gaan. Ik wil het hele eiland zien, en ik een fiets wilde ik ook zeker gaan huren. Maar ik start in Kuta en voor de eerste twee dagen vind ik het wel fijn om alvast een hotel/losmen/guesthouse te boeken, daarna zie ik wel en ga ik gewoon ergens heen en zie ik wel waar ik uit kom. Zo kom je toch meestal wel op de meest leuke plekken.

Andere antwoorden (2)

Wij gaan zelf regelmatig naar Bali omdat we een huis hebben in het noorden.
Wanneer wij aankomen gaan wij ook altijd een paar dagen in een hotel in het zuiden
Je kan b.v. naar Balisani Padma hotel, Bumas (legian), mocht het zo zijn dat je meer namen nodig hebt dan kan ik je dat wel geven.
Ook de pickup service van/naar het hotel kan ik je wel aan de hand doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotel Sofitel is een topper!
Kuta is pleps, zou ik niet gaan zitten. Zeker naar beachclub Ku de ta bezoeken. Helemaal top!