Dunstbevolkt kan je op meerdere manieren opvatten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

de hoofdstad van Groenland?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij steden is zoiets moeilijk te bepalen omdat de grenzen van een stad overal anders worden berekend. Bij bijvoorbeeld Londen heb je de stad Londen, dan heb je Greater Londen met alle aangegroeide wijken eromheen. Elk land en elke gemeente heeft zijn eigen regels over wat wel en niet bij een stad hoort.
Het antwoord zou ik overigens niet weten, waarschijnlijk een land wat verder ook dunbevolkt is en alle ruimte heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Melekeok, hoofdstak van Palau (391 mensen op 28 km2 in 2005).