Wat moet je doen als je een vakantie geboekt hebt en je vliegtuig vertrekt niet op de afgesproken tijd?

En dan bedoel ik niet een uurtje of 3 te laat maar dat ze tegen je zeggen "Kijkt u morgen maar eens op internet wanneer u wegkunt". Je hotel, zo je dat nog ooit bereikt, zal je niet langer kunnen herbergen dan afgesproken want die kamer is na jouw vakantie ook weer verhuurd en bovendien loop je vakantiedagen daar mis. Wat te doen; ga je dan verlaat op vakantie of moet je gewoon annuleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Je kan alleen verhaal halen bij de instantie waar je je reis geboekt hebt. Het is allemaal een kwestie van verantwoordelijkheden. Waarom gaat je vlucht niet. Komt het door een technische storing dan blijft de luchtvaart maatschappij in gebreke. Komt het door het weer dan is dat overmacht en draag je in veel gevallen je eigen risico.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is een keuze die jezelf maakt.Als het een dagje later is kun je alsnog gaan,maar als je 4 dagen later pas weg kunt door een onvoorziene omstandigheid zou ik de reis annuleren als je annuleringsverzekering hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een claim indienen bij EU claim.
http://www.euclaim.nl/