Waarom kan ik de Eurostar nog niet boeken voor augustus?

Ik wil in augustus naar London maar ik kan in augustus geen reizen kiezen hoe komt dit?

3 maanden geleden
Vortexxx
3 maanden geleden
Je gewenste tijd ligt te ver in de toekomst, probeer het over een maandje nog een keer, want juli is wel mogelijk zie ik.
Utrecht
3 maanden geleden
Thalys/Eurostar is altijd maar een paar maanden in het vooruit te boeken. Ik geloof nu 5 maanden vooruit.

Geef als eerste antwoord