Wat moet je invullen bij je vliegticket bij voornaam, als op je paspoort geen voornaam staat?

Geen voornaam op paspoort, wel achternaam.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
Je weet je voornaam toch wel?
tinus1969
2 jaar geleden
Als er in het paspoort geen voornaam staat, wat staat er dan wel? Gaat het om jou? Gaat het om een NL paspoort?
Antoni
2 jaar geleden
@Ritsuka, @Noah kan de voornaam wel weten, maar wat verwacht de luchtvaartmaatschappij precies? Vaak geven verschillen in de gegevens in officiële documenten problemen bij een vliegreis. @Noah wil die, zo is mijn indruk, van tevoren voorkomen door te handelen volgens de verwachtingen van de luchtvaartmaatschappij.

Antwoorden (1)

Gebruikelijk bij paspoorten, vliegtickets en visa is hier “FNU” (First Name Unknown = voornaam onbekend) in te vullen.
Het kan natuurlijk geen kwaad dit bij de vliegmaatschappij schriftelijk te checken. Dan heb je het zwart op wit.
2 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Fijn dat je ook bronnen levert ! (+)
In je vorige antwoord schreef je ook nog de tip om ook even contact op te nemen met de vliegmaatschappij. Dat leek me ook een hele goede suggestie !
SimonV
2 jaar geleden
Bedankt! Weer toegevoegd.