kunnen 16-jarige een bungalow huren?

wij willen komende zomervakantie met een groep van 16-jarige op vakantie gaan in Nederland. maar juist niet naar een jongerencamping. is het mogelijk om een huisje te boeken bij bijv roompot op deze leeftijd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (1)

Nee. In de voorwaarden voor Roompot Vakanties staat de volgende tekst in Artikel 3:

De Recreant moet minimaal 21 jaar zijn op het moment van boeken.

Een Overeenkomst kan slechts worden aangegaan door een Recreant die 21 jaar of ouder is. Indien de Recreant jonger dan 21 jaar is, kan de Ondernemer bijkomende voorwaarden stellen.

Indien de Mederecreanten van de Recreant jonger dan 21 jaar zijn, dient de Recreant gedurende het volledige verblijf van die Mederecreanten die Mederecreanten te vergezellen.
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Er staat 'bijv' Roompot. Ik kan me voorstellen dat er parken zijn waar een 16 jarige wel kan huren.