Wat zijn de leukste bestemmingen voor de meivakantie?

We hoeven niet per se het land uit, gewoon leuke activiteiten (evt. weekendjes weg) met de kinderen.

een jaar geleden
1.6K
tinus1969
een jaar geleden
Hoe oud? Wat vinden je kinderen leuk?
Pieterke
een jaar geleden
Voor een leuk dagje uit in Rotterdam: Het Plaswijckpark(een dierenpark met een binnen- en een buitenspeeltuin, water fietsen, rosarium, enz.). Verder Diergaarde Blijdorp, de Euromast, Miniworld, het Trammuseum enz.

Antwoorden (4)

Er zijn veel leuke bestemmingen in Nederland die ideaal zijn voor een meivakantie. Hier zijn een aantal aanbevelingen:

Amsterdam: De hoofdstad van Nederland is een populaire bestemming voor toeristen. U kunt de vele musea bezoeken, de grachten verkennen of gewoon lekker winkelen en eten in de stad.

Keukenhof: Deze bloementuin in Lisse is alleen open tijdens de lente en is een prachtige plek om te genieten van de tulpenbloei.

De Veluwe: Dit natuurgebied in Gelderland is een populaire plek voor wandelingen en fietstochten. Het is ook een goede plek om wilde dieren te spotten.

De Waddeneilanden: Bollenstreek, Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog zijn allemaal prachtige eilanden om te bezoeken en te genieten van het rustige eilandleven.

De Biesbosch: Dit natuurgebied is gelegen in het zuiden van Nederland en is de grootste overgebleven delta van West-Europa. Het is een populaire plek voor boottochten en wandelingen.

Dit zijn slechts enkele van de vele leuke bestemmingen in Nederland voor de meivakantie. Kies degene die het beste bij uw interesses en voorkeuren past.
een jaar geleden
In Maastricht heb je het ""Museum van Illusies"". Écht heel leuk voor volwassenen én kinderen. Bij elk onderdeel kun je met z'n allen iets doen, ook erg humoristisch. Neem vóóral een camera mee want je kunt de gekste foto's maken van jezelf. Oók leuk voor de kids om die foto's dan te delen op Social Media.
een jaar geleden
De leukste bestemmingen voor de meivakantie vind je voornamelijk rond de Middellandse Zee. Denk hierbij aan de Turkse Rivièra met kindvriendelijke plaatsen zoals Alanya, Lara en Side. Maar ook Agadir in Marokko, met haar authentieke cultuur en heerlijke stranden, is een geweldige bestemming voor de meivakantie. Badplaatsen Hurghada en Sharm-el-Sheikh in Egypte zijn tevens onwijs populaire bestemmingen voor de meivakantie. Door de vele all inclusive resorts, kun je hier helemaal opladen. Op alle bovenstaande bestemmingen schijnt de zon al volop: ideaal dus voor de meivakantie!
Er zijn veel leuke bestemmingen voor de meivakantie. Denk aan een stedentrip naar een Europese stad, een strandvakantie in het buitenland of een roadtrip door Nederland. Kijk ook eens naar de mogelijkheden voor een actieve vakantie, zoals een wandelvakantie of een fietstocht.
9 maanden geleden