Is er een app waar je de afstand die je wilt fietsen kan invoeren en dat hij dan een route maakt?

Ik vind het leuk om te fietsen en nou zocht ik dus een app waarbij je de afstand die je wilt fietsen kan invoeren en de app daar dan een route bij maakt. Weet iemand zo een app?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Ja hoor, daar hoef je niet lang voor te googelen. Kijk maar: http://www.fietsapp.nl/
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt :) !
http://routeplanner.fietsersbond.nl/ is een handige site waar je een start- en eindpunt in kan voeren, en meerdere opties voor je route kan selecteren. Je kan kiezen tussen kortste route, geschikt voor racefiets, natuurroute, etc. Je kan dan ook de route beschrijving met aanwijzingen en kilometers uitprinten of kan je een GPX-bestand voor een navigatiesysteem downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Maar dat is geen app, zoals gevraagd wordt.
In de Fietsroute app van Fietsnetwerk.nl vind je duizenden fietsroutes met verschillende thema's en lengtes waaruit je kunt kiezen. Deze is gratis te downloaden voor Android en IOS.