Is deze telefoon nog te repareren?

Dit is een Samsung Galaxy s10 is deze telefoon nog ergens te repareren of is dit moet meer mogelijk?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telecom
2K
TurfGraver
4 jaar geleden
Ja hoor.
Wat moet worden?
SingingCoyote13
4 jaar geleden
ik herken niet eens de vorm van een telefoon erin. wat heb je er precies mee gedaan eigenlijk
Ritsuka
4 jaar geleden
Ductape lost alles op ;)
jc54
4 jaar geleden
Nieuw type "de-hoek-om" telefoon.......
MasterSword
4 jaar geleden
Wie heeft die telefoon gemold ? Baron van Neemweggen !!!
( De baron van Bassie en Adriaan )

Antwoorden (1)

nee dat is niet meer mogelijk tegen een acceptabel tarief. Je moet alles vervangen: scherm, behuizing, moederbord, waarschijnlijk de accu ook nog. Een nieuwe is goedkoper.