Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn televisie geeft alleen een blauw beeld aan. En links onder in de hoek staat 'geen signaal'. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
Alle kabels goed aangesloten?
Zit je wel op het juiste kanaal? (vaak 'source' knop op je afstandsbediening)
TurfGraver
6 jaar geleden
Er signaal op zetten?
paulus811
6 jaar geleden
Heb je een externe of interne digitale tuner? Voor extern de HDMI kabel controleren en voor intern de cam module eruit halen en weer terugplaatsen. Ook zorgen dat de signaalkabel de tuner ingaat en ook bij het beginpunt (vaak in de meterkast) ook goed is ingeplugt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je glasvezel? Trek dan het ronde stekkertje uit het kastje. Wacht 10 seconden en doe het er weer in. De tv zal de zenders dan opnieuw laden. Je ziet wel even 'geen signaal' staan maar dat gaat voorbij en laadt hij de zenders gewoon. Het kan enkele minuten duren voor hij daarmee klaar is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
heb je de tv al eens uitgezet en weer opnieuw aangezet, dat ook nog wel eens helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het enige wat ik weet wat je kan doen is de stekkers van de tv controleren, de stekkers van de ontvanger (als je die hebt) controleren. Als dat niet werkt kan je altijd nog je provider bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding