Kun je niet gewoon een prepaid iPhone kopen en dan simlockvrij laten maken??? Kost meestal maar een tientje en geen hoge belkosten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die minnen??
Je kunt de iPhone 4 binnenkort ook bij bv. Vodafone kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats een iphone kopen, heb je wel een 2dehandse. Nu alleen simlockvrij laten maken, en een ander simkaartje erin stoppen.

Of importeren. Via ebay worden iphone's aangeboden. Maar houd dan wel rekening met hele hoge import kosten. Er waren volgens mij ook landen waar ze iphone's "los" verkopen binnen de EU. Alleen durf ik je niet te vertellen welke.

Het best is om gewoon via marktplaats een 2dehandsje te kopen, en eventueel via D2 onderdelen te (laten) renoveren.

Er zijn zelfs mensen geweest die een iphone van schroot hebben gemaakt. Ofwel alle onderdelen los geïmporteerd, En inelkaar geschroefd. Ze claimen dat ze tussen zo'n 200-500 euro klaar kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphone is tegenwoordig te koop bij:
Vodafone
Hi
KPN
Telfort
en natuurlijk T-mobile

Er is trouwens niks mis met T-mobile.

Toegevoegd na 17 uur:
Er is zelfs al een twitter-onderzoekje geweest:
http://twitpic.com/2xhab6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genoeg om uit te kiezen denk ik. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-mobile is niks mis mee, maar het kan zijn dat de dekking waar de vraagsteller woont, minder is.
Bij mij is dat (ook) het geval. Voor de rest een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile heeft tegenwoordig een perfecte dekking hoor!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gedoe over T-mobile slaat echt nergens op. Ja ze hebben op sommige plekken geen dekking, maar geen enkele provider heeft 100% dekking. Ja ze hebben een week of twee echt problemen gehad. Dit hebben ze adequaat en effectief opgelost. Problemen zijn sindsdien voorbij. Erg jammer dat mensen nu zo slecht praten en denken over T-mobile. Want het slaat echt nergens op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjah, dan is het dikke pech dat toevallig mijn vrienden (midden in amsterdam) buiten het netwerk van tmobile vallen waardoor ik ze nooit kan bereiken. Dat is al 2 jaar zo.
Dus in mijn geval slaat het wel ergens op! Eigen ervaring namelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan laat je het contract verbreken met T-mobile dan ga je niet 2 jaar doormodderen als je weet / denkt dat je toch geen bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad als je echt geen bereik hebt waar je woont, dan moet je dat melden bij T-Mobile en als ze er niks aan kun je je contract opzeggen want dan voldoen ze niet aan de voorwaarden!
Wat is er mis met T-Mobile, deze is een stuk goedkoper en beter dan KPN!!!
Maar binnenkort kun je ook bij Vodafone terecht voor een iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar met KPN had ik ook op sommige plekken geen dekking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met geen enkele provider heb je 100% dekking. Want dan had een 30 euro pm abonnement 300 euro pm gekost.
Gewoon wachten, las net in telegraaf.nl dat de KPN een dezer dagen ook de iphone 4 gaat verkopen