Ik heb een nokia n97 mini is het mogelijk die te ruilen voor een samsung galaxy s bij telfort?

Ik heb nu volgensmij 4 maanden een abbonement bij telfort

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien kun je hem inruilen bij Telfort zodat je voor de Galaxy minder hoeft bij te betalen.
Maar een gsm inruilen voor een andere gsm zullen ze niet doen.
Hij is immers 4 maanden gebruikt.
Er zijn winkels die ruilen binnen 14 dagen accepteren.
Wil je echt van de Nokia af dan zou ik 'm op Marktplaats te koop aanbieden en van dat geld (+ bijbetaling) de Galaxy los kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, daar gaat Telfort uiteraard niet mee akkoord.

Je kunt bij Telfort wel je abonnement verhogen (niet verlagen) maar ook daarbij kun je geen nieuwe telefoon uitkiezen.

Je zult het dus op een andere manier moeten proberen (sites als Marktplaats ed; let er op dat de telefoon simlock-vrij is) maar via Telfort is dit niet mogelijk.