Is deze mobiel wat voor mij?

Mijn eisen aan een mobiel zijn:

-Touchscreen
- Er moeten veel liedjes op kunnen
- Geen abonnement

Ja, en je moet er natuurlijk mee kunnen bellen xd.
Maar is deze dan wat voor mij?

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?display=online&storeId=10101&catEntryId=133273&categoryId=14828

En hebben jullie nog suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je vind deze telefoon mooi en de prijs goed dan moet je hem kopen
13 jaar geleden
Lijkt mij van wel, ik heb al jaren Samsung en ben er zeer tevreden over, hij lijkt aan al jouw eisen te voldoen en, ROMANTIC PINK ;-) welk meisje zou dat nou niet willen?