ik ben bijna jarig en wil een niet te dure toutchscreen mobiel waar kan ik die vinden???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

LG Cookie, leuke en betaalbare telefoon. Via MP worden ze massaal aangeboden. Enne, alvast van harte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een samsung star! Het is een hele goede mobiel met een hogere kwaliteit dan dan lg cookie en hij is maar een klein beetje duurder. Ik heb hem al een jaar en hij heeft nog nooit wat kwaaltjes gehad!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb erg veel plezier van mijn Samsung Corby S3650.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt overwegen om een tweedehands toestel aan te schaffen op Marktplaats. Zelf heb ik dit onlangs gedaan en ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon.

De punten waar ik op zou letten bij het zoeken:
- Kies de in jouw ogen meest betrouwbare advertentie;
- Kijk of er een aanschafbewijs bij geleverd wordt. Zo kun je kijken hoe oud het toestel is en misschien komt het toestel nog in aanmerking voor de fabrieksgarantie;
- Kijk of de telefoon wordt gelevert met toebehoren. Denk dan aan een oplader bijvoorbeeld.

De punten waar ik op zou letten bij het ophalen:
- Krijg je het thuisadres van iemand of wil hij/zij ergens afspreken? Het kan iets zeggen over de betrouwbaarheid;
- Bekijk het toestel goed. Is alles nog in tact? Zitten er krassen op het beeldscherm? Doet de uitgang van de headset het?
- Laat het toestel demonstreren. Werkt het touchscreen naar behoren? Zit er een legaal besturingssysteem op?

Veel mensen zijn heel tevreden met hun huidige telefoon en bieden bij een nieuw abonnement het nieuwe toestel te koop aan. Deze toestellen zijn nog helemaal nieuw! Persoonlijk zou ik dan voor een SIM-only abonnement kiezen, maar sommige mensen willen geld verdienen met het verkopen van het nieuwe toestel.

Succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je de Samsung Star aanbevelen. Het is een heel goed mobieltje voor een heel lage prijs. De Samsung Star heeft dan ook vele mogelijkheden. Er is ook nog de Samsung Star WIFI. Dat is precies dezelfde telefoon als de samsung Star, maar dan met WIFI. Natuurlijk zijn er ook nog andere goed betaalbare touchscreen mobieltjes te vinden. Je moet gewoon even in de winkels en op internet kijken. Ik weet zeker dat je een goed mobieltje zult vinden! Veel succes met je zoektocht!!

Toegevoegd na 59 seconden:
En alvast van harte gefeliciteerd!!