hoe zorg ik dat het touchscreen van mij samsung pixon het weer doet?

het scherm van mijn samsung pixon is er zomaar mee opgehouden, dit betekend dus dat ik er niets meer mij kan behalve de laatst gebelde persoon bellen. Nu ben ik naar de winkel gegaan om te vragen wat ik moest doen, hier kreeg ik het volgende antwoord:

of ik moest de telefoon uitzetten en de batterij er even uit, maar als ik mijn telefoon weer aan wil zetten moet ik een pincode invoeren - wat dus niet lukt als het touchscreen het niet doet.

het andere antwoord was een update doen, maar ik heb geen cd-rom erbij gekregen, ik kan het wel op internet downloaden, maar als ik mijn telefoon op de pc wil aansluiten moet ik het bluetooth uitzetten, wat ook niet kan als het touchscreen het niet doet...

wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 9 minuten:
scherm ziet er net zo uit als anders, en ik heb dit vaker gehad, alleen dan ging t na 10 minuten weer werken... ivm krassen waarschijnlijk geen garantie meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je hebt geen vervormt beelt of het toestel reageert verkeerd op drukken op het scherm? je zou anders kunne kijken of je het scherm opnieuw kan uitlijnen via een menu of iets anders, als je het kan bedienen dan buiten je schem om.
???
anderz zou ik hem terug brengen als hij nog in de garantie tijd zit, of laten repareeren.

als het uitlijnen niet kan is er een kans dat er intern een kabel is los geschoten ( het kabeltje voor je schem:) en ja als ja handig ben kan je het altijd zal nog probeeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook! met mijn samsung pixon. Ik heb al van alles geprobeerd. maar ben nu echt ten einde raad. In het begin hielp het al mn touchscreen maar half werkte ( als je op een knop drukte dat die dan de knop daar boven aan raakte). Dan ging ik naar instellingen -> telefoon -> kalibratie. Dan doet die het weer even. Dat is de enige tip die ik heb. Op dit moment weet ik echt niet meer wat ik moet doen want die kalibratie optie werkt niet meer bij mij. Als je iets heb gevonden hoor ik het graag.